Vitamien D: Kan dit werklik Hou jy Kanker Vry?

deur Apteker op Januarie 27, 2010

Advertensies

Vitamien D help voorkom, kan dit selfs die begin van kanker? Slegs een maal geassosieer met 'n sterk bene en tande, nuwe navorsing het bevind dat vitamien D, the risk of developing common cancers by nearly 50% drop in May. Sara sê Hiom, hoof van die gesondheid inligting op Kanker Ondersoek UK, "Daar is geen bewyse dat vitamiene (vitamien D), plays a role in healthy cells." VSA. navorsers het ontdek dat die vorms "natuurlike" vitamin D or cholecalciferol D3, drasties kan verminder die kanse om bors, eierstok, colon and prostate cancer by up to 50%.

In werklikheid, navorsers vertel ons dat hulle geweet het die skakel tussen die vitamien D en verminder die risiko van kanker years.Well My vraag aan hulle is wat met jou gebeur so lank om ons te vertel? Hulle sê dat tot onlangs nie geweet het nie die vlak van die vitamien D nodig om hierdie deurlopende navorsing te lewer het gedaal risk.What daarop dat die optimale hoeveelheid vitamien D nodig is om hierdie kankers vermindering die risiko te ontwikkel 1,000 IE. Hulle is twee en 'n half keer die aanbevole daaglikse inname van 400 IE uitgesterf deur die Voedsel en Voeding Raad Institute of Medicine hier by Usmany kundiges is van mening dat die huidige ADT van 400 IE vir 'n volwassene is te laag en nie niks nie, terwyl dit help om te voorkom dat chroniese siektes soos ragitis en been osteoporose.

Onlangs 'n artikel in die American Journal of Public Health, na die lees van 63 onafhanklike studies, tot die gevolgtrekking dat duisende lewens gered kon word elke jaar, en kankers van duisende mense is verhoed deur mense wat van vitamien aanvullings neem D. Cedric Garland, professor aan die Universiteit van Kalifornië in San Diego, wat 'n groot studie oor die verhouding tussen vitamien D en uitgevoer risiko van kanker, gesê dat "die oorwig van bewyse uit observationele studies die mediese wêreld het die beste te bied lei tot die gevolgtrekking gekom dat die openbare gesondheid maatreëls is nodig.

"So 'n optrede deur die openbare gesondheid, Hy hoop dat die publiek op te voed oor die vitamien D. Watter vorm van vitamien D is die beste? Onthou dat jou liggaam het die vermoë om sy eie vitamien D te vervaardig deur blootstelling aan direkte sonlig. This form of vitamin D is called vitamin D3 or cholecalciferol. This is obviously the best form of vitamin.The synthetic form of vitamin D2 or ergocalciferol. Dit word gebruik om te verbeter, soos melk. It is estimated to be twice for the same contribution as D2, vitamin D3 obtain D3.

Vitamien in vetterige vis soos salm (3 grams = 530 IU), sardientjiesgram =ms = 231 IU) en makriel (3 g = 21IEIU). Ongelukkig is, nie almal van ons kan die nodige hoeveelheid sonlig genoeg vitamien D3.Some ons produkte en eerlike vel te produseer sonskerm nodig kry wanneer ons onderneming te gebruik om die buitekant. Some of us have dark skin and do not produce as much vitamin D3 is due to our continued pigment.And skin, koue deel van die jaar die meeste van ons, te hou of verpak, As ons kan ook gelas outside.And indien nie eet nie 'n baie vetterige vis, is nie die 1000 IE gegee word óf.

Professor Garland gewaarsku oor die gevare van blootstelling aan die son, "Donker velkleur mense mag meer blootstelling nodig het voldoende hoeveelhede vitamien D te produseer en 'n lig voor lank, mense moet nie probeer om vitamien D die vel van die son Die wyse waarop die maklikste en mees betroubare manier om die nodige bedrag te verkry (vitamien D) voedsel en 'n daaglikse aanvulling. "

Kommentaar op hierdie item is gesluit.

Vorige boodskap:

Volgende boodskap: