D-vitamin: Can You Keep It Really Cancer Free?

vele Gyógyszerészhez be Január 27, 2010

Hirdetés

D-vitamin valójában segít megelőzni a rák kialakulását? Csak egyszer jár erős csontok és fogak, új kutatás megállapította, hogy a D-vitamin, the risk of developing common cancers by nearly 50% drop in May. Mondja Sara Hiom, vezetője egészségügyi információs Cancer Research UK, "Nincs bizonyíték arra, hogy a vitaminok (D-vitamin -), plays a role in healthy cells." Amerikai. kutatók felfedezték, hogy a formanyomtatványokat "természetes" vitamin D or cholecalciferol D3, drámaian csökkenti a mell-esélyek, ovarialis, colon and prostate cancer by up to 50%.

Tulajdonképpen, kutatók elmondták nekünk, hogy ismerte a kapcsolatot a D-vitamin és csökkentette a rák kockázatát years.Well A kérdésem, hogy mi történt velük, hogy ilyen sokáig, hogy nekünk? Azt mondják, hogy egészen mostanáig nem ismerte a D-vitamin szintje szükséges, hogy e folyamatban lévő kutatások esett risk.What megjegyezni, hogy az optimális mennyiségű D-vitamin szükséges fejleszteni ezeket a rák kockázata csökkentés 1,000 IU. Ez két és félszerese az ajánlott napi bevitelét 400 NE kihalt az Élelmiszer-és Táplálkozástudományi Intézet Board of Medicine itt Usmany szakértők szerint a jelenlegi RDA az 400 NE egy felnőtt túl alacsony, és nem semmi, miközben segít a krónikus betegségek megelőzéséhez, mint például az angolkór és a csont csontritkulás.

Közelmúltban egy cikket az American Journal of Public Health, áttekintését követően 63 független tanulmányok, következtetésre jut, hogy több ezer életet lehetne megmenteni évente, és daganatos több ezer ember volna előzni az emberek, akik a D-vitamin-kiegészítők. Cedric Garland -, professzor a University of California, San Diego, aki megvizsgálta a fontos tanulmányt a kapcsolatát a D-vitamin és a rák kockázata, azt mondta, hogy "a bizonyítékok túlsúlya megfigyeléses vizsgálatok az orvosi világ alkalmas a legjobban arra enged következtetni, hogy a közegészségügyi intézkedéseket kell.

"Az ilyen intézkedés a közegészségügy, azt reméli, hogy a nyilvánosságnak arról a D-vitamin. Milyen formában a D-vitamin a legjobb? Ne feledje, hogy a szervezet képes gyártani a saját D-vitamin révén közvetlen napfény. This form of vitamin D is called vitamin D3 or cholecalciferol. This is obviously the best form of vitamin.The synthetic form of vitamin D2 or ergocalciferol. Ez javítására használják, mint a tej. It is estimated to be twice for the same contribution as D2, vitamin D3 obtain D3.

-Vitamin a zsíros halak, mint a lazac (3 grams = 530 IU), szardíniaként (3 grams = 231 IU) és makrg = (3 gIU 214 IU). Sajnos, nem mindannyian megtalálja a szükséges mennyiségű napfény termel elég vitamint D3.Some termékeink és tisztességes bőr kell használni fényvédő amikor kockáztatni a külső. Some of us have dark skin and do not produce as much vitamin D3 is due to our continued pigment.And skin, Hideg része évek legtöbben, birtoklására vagy csomagolt, ha mi is irányítja outside.And ha nem eszik zsíros halat sok, nem a 1000 NE adják vagy.

Garland professzor figyelmeztetett a napozás veszélyeiről, "Sötét bőrű embereknek szükségük lehet jobban ki vagyunk téve termel elegendő mennyiségű D-vitamin és egy könnyű nemsokára, emberek ne próbálja meg a D-vitamin a bőr a nap Az út a legegyszerűbb és legmegbízhatóbb módja annak, hogy szerezze be a szükséges összeget (D-vitamin -) élelmiszer-és napi kiegészítése. "

Hozzászólások ebben a bejegyzés zárva.

Előző post:

Next post: