Vitaminas D: Ar tai tikrai Laikyti Jūs Vėžys Laisvas?

prie Vaistininkas ant Sausis 27, 2010

Skelbimai

Vitaminas D gali realiai padėti išvengti vėžio atsiradimo? Tik tada, kai susijusios stiprus kaulų ir dantų, naujų mokslinių tyrimų nustatė, kad vitamino D, the risk of developing common cancers by nearly 50% drop in May. Sako Sara Hiom, galvos sveikatos informacijos JK vėžio tyrimų, "Nėra jokių įrodymų, kad vitaminai (vitamino D), plays a role in healthy cells." JAV. Mokslininkai atrado, kad formos "gamtos" vitamin D or cholecalciferol D3, gali ženkliai sumažinti susirgimo krūties galimybes, kiaušidžių, colon and prostate cancer by up to 50%.

Iš tikrųjų, mokslininkai sako mums, kad jie žinojo, tarp vitamino D ir sumažinti riziką susirgti vėžiu nuorodą years.Well Mano klausimas jiems yra tai, kas atsitiko su jumis taip ilgai, kad pasakyti mums,? Jie sako, kad iki šiol nežinojau, vitamino D reikia pateikti šią vykdomų mokslinių tyrimų lygis sumažėjo risk.What dėmesį, kad optimalaus vitamino D reikia sukurti šių vėžio rizikos mažinimas yra 1,000 TV. Jie yra du su puse karto rekomenduojama paros norma 400 TV išnykusi Maisto ir mitybos taryba medicinos institutą čia Usmany ekspertai mano, kad dabartinis RDD iš 400 TV už suaugusiųjų yra pernelyg mažai, o ne nieko, kartu padeda išvengti lėtinių ligų, tokių kaip rachitas ir kaulų osteoporozė.

Neseniai Amerikos žurnalas visuomenės sveikatos straipsnį, išnagrinėjusi 63 nepriklausomus tyrimus, daro išvadą, kad tūkstančiai gyvybių būtų galima išsaugoti kiekvienais metais, ir vėžio tūkstančių žmonių buvo užkirstas kelias žmonėms, kurie imasi vitamino D. Cedric Garland, profesorius iš Kalifornijos universiteto San Diego, , kurie atliko svarbų tyrimą dėl ryšių tarp vitamino D ir vėžio rizikos santykį, sakė, kad "įrodymai persvara nuo stebėjimo tyrimai medicinos pasaulyje turi pasiūlyti geriausiai galima daryti išvadą, kad visuomenės sveikatos apsaugos priemones, būtina.

"Tokie veiksmai visuomenės sveikatos, jis tikisi, šviesti visuomenę apie vitamino D. Kokia forma vitamino D yra geriausia? Atminkite, kad jūsų kūnas turi gebėjimą gaminti savo vitaminas D per apšviestų tiesioginių saulės spindulių. This form of vitamin D is called vitamin D3 or cholecalciferol. This is obviously the best form of vitamin.The synthetic form of vitamin D2 or ergocalciferol. Tai yra naudojama, siekiant pagerinti, pavyzdžiui, pienas. It is estimated to be twice for the same contribution as D2, vitamin D3 obtain D3.

Vitaminas riebiųjų žuvų, kaip lašiša (3 grams = 530 IU), sardinės (3 grams = 231 IU) ir skumbrių (3g == 214TVU). Deja, ne visi iš mūsų gali surasti reikiamą kiekį saulės šviesos gaminti pakankamai vitamino D3.Some mūsų produktus ir tikrosios odos reikia naudoti apsaugos nuo saulės, kai mes įmonė, ne. Some of us have dark skin and do not produce as much vitamin D3 is due to our continued pigment.And skin, šalto dalis metus dauguma iš mūsų, turėti ar supakuota, jei mes galime taip pat nukreipia outside.And jei ne valgyti riebios žuvies aikštelė, nėra 1000 TV skiriamas arba.

Profesorius Garliava perspėjo apie saulės pavojų poveikio, "Tamsiaodžiai žmonės gali prireikti daugiau pozicijų gaminti pakankamą kiekį vitamino D ir prieš ilgas šviesos, žmonės neturėtų bandyti vitamino D odą nuo saulės būdas paprasčiausias ir patikimiausias būdas gauti reikalingą sumą (vitamino D) maisto ir kasdienio papildyti. "

Komentarai apie šį įrašą yra uždarytos.

Ankstesnė žinutė:

Kitas pranešimas: