Advertisements
Absorbimin e vitaminës D nga dielli nuk është me të vërtetë e saktë, sepse ajo nuk ka absorbuar vitaminë D nga rrezet e diellit, megjithatë, lëkurën tonë prodhon vitaminë D, pas ekspozimit të diell, shumica prej jush ndoshta e dini, vetëm 15 minuta e diellit për të 24 orë është e mjaftueshme për lëkurën tonë në një nivel mjaft të lartë të calcitriol (Vitaminë D) për të prodhuar. Ajo që shumica e njerëzve nuk e dinë se në lëkurë të prodhojnë vitaminë D mund të pengohet nga faktorë të ndryshëm mund të shkaktojnë ose të përkeqësojë vitaminë D deficiency.Factor # 1: Sun mbrojtje: për të lëkurës për të bërë calcitriol, dhe lëkura bëhet rrezet e nevojshme UVB e diellit, sunscreens që UVB dhe pastaj bllok Sunshine gjithashtu redukton aftësinë e lëkurës për të prodhuar vitaminën D.
Kjo është e rëndësishme të kihet parasysh se të gjitha sunscreen që mbron nga efektet e dëmshme të rrezatimit diellor, e cila mund të shkaktohet nga rrezet e vetë, duke përfshirë edhe plakjen e parakohshme e lëkurës dhe malignancy.Factor Skin # 2: Përmbajtja e melaninës në lëkurë: Shkalla e pigmentim lëkurës përcakton në masë të madhe si lëkura mund të indeve calcitriol dielli errët pigmentim lëkurës, më e vështirë për të lëkurës për vitaminë D. Ky është prodhimi i melaninës si një sunscreen natyrore për të filtruar UVB, i cili është i rëndësishëm për prodhimin e vitaminës D.
Faktor # 3: Peshën tuaj: Calcitriol është një yndyrë-shpjegueshëm vitaminë, që do të thotë se ajo është depozituar në trupin tuaj yndyrë . Sa më shumë yndyrë keni, më shumë vitaminë D (calcitriol) është depozituar në dyqane yndyrë, që do të thotë më pak të vitaminës D e bëri rrugën e tij në gjak, bioavailability quajtur reduktuar. Mangësi vitaminë D është i lidhur fuqishëm me trashje dhe një numër të madh studimesh kanë treguar se ka bioavailability reduktuar ndjeshëm të vitaminës D në dhjamosur N pacientët people.Factor. 4: Moshë: Mosha prerë kapacitetin e lëkurës për të prodhuar vitaminën D nga dielli.
Studimet shkencore kanë treguar se zoom 4x shtatëdhjetë nuk merr vitaminë D nga dielli se më pak se 20 vjet. Njohja e këtij ndryshimi është shumë i rëndësishëm për të moshuarit shumë kohë për të shpenzuar në diell, dhe vetëm në ekspozimin e përditshme të diellit në needs.Although D tyre vitaminë organet tona janë të aftë për të prodhuar të mjaftueshme vitaminë D sununder nga kushte ideale, këta faktorë ndikojnë në efektivitetin e vitaminës D sintezë në lëkurë. Duhet E 'për të kuptuar se vitamina D të marra nga burimet e ushqimit nuk është prekur nga këto kufizime.
Rekomanduar ditore FDA vitaminë D 400 IU, megjithatë, disa studimeve shkencore që sfidoi dozë të ulët dhe një dozë e rekomanduar ditore është më i lartë. Instituti Kombëtar i Mjekësisë ofertave zyrtare 2000 IU në ditë për të rritur të shëndetshëm. Në doza e vitaminave të tretshme yndyrë D të madhe se 10,000 IU në ditë mund të jetë toksik, përveç nëse të përshkruara nga mjeku i cili ka kontrolluar vitaminës D tuaj nivelet që qarkullojnë.
{ 1 si }
Ajo thotë se NE DUHET yndyrna të ngopura, për të absorbuar Vitamina D. Sa BUTTER/600 ius të vitaminës D?
SA FAT/600IUS BEEF të vitaminës D? OIL SA kokosit / 600IUS të vitaminës D?
Komentet për këtë hyrje janë të mbyllura.